Hra je relativně svižná, interaktivní, místy na zamyšlení a hlavně jede docela originální obsah, který mě po dlouhé době zaujal, a tak jsem neproskipoval úplně všechny dialogy ve hře, protože jejich obsah nebyl totálně o ničem.
Přirovnal bych to třeba k half-life trochu jinak.
Combat je poněkud ohraničený v segmentech, GUI je výrazně přátelštější, ale jinak je to taková story driven strílečka s příjemnou progresí hlavní postavy jako soft RPG prvkem, lehký stín crafting systemu, odhalováním tajemství atd atd...
Co se mi na tom líbilo:
- originalita, story a tak
- podání, stravitelné, pozornost udržena
- grafika, moc pěkné
Co mě sralo:
- respawny - oneshotnul vás boss? Byla by škoda, aby jste museli 2 minuty chodit zpátky na to místo kde vás oneshotnul, tím že je combat segmentovaný by bylo mnohem snazší třeba po vzoru ME3 dá před něj autosave.
- asymetrická obtížnost, kdy sice všechno střílíte no problémo ale bosse děláte milionkrát, protože fakjů, což by nebolelo tolik, kdyby respawny viz výše.
- Ovládání telekinetického házení objektů je celkem traightforward, ale má tam bohužel místa, kdy to prostě není optimální, ale tak to je muj subjektivní dojem, kdy jsem se párkrát debilně netrefil a nasral se protože respawny.
Takže jako 5/7, dlouho jsem neviděl něco tak hezkého v žumpě zbytečně komerčních produktů dnešní doby.
Žádné komentáře:
Okomentovat